Personīgā telefona centrāle ir optimālākais komunikācijas risinājums. Katrā ziņā var izmantot jau piedāvātos pakalpojumus, kas atrodami kā pie vietējiem mobilo telefonu operatoriem, tā arī tādi servisi kā Twilio. Ja paanalizē šo pakalpojumu finansiālo pusi, tad esam nokļuvuši pie mazumtirgotājiem, kas bieži ne pašu kvalitatīvāko produktu cenšas pārdot pa salīdzinoši augstu cenu. Iespējas šos servisus izmainīt pēc savām vēlmēm reizēm arī ir ierobežotas dēļ tā, ka netiekam pie programmu datiem.
Tātad atgriežamies pie personīgās telefonu centrāles opensource(bezmaksas) risinājumiem un šeit pārliecinošs līderis ir Asterisk PBX programmatūra, kuru uzstādot uz sava servera iegūstam telefona centrāli, kur vienīgās ekspluatācijas izmaksas ir mūsu datora elektoenerģijas patēriņš un nekādas mēneša abonēšanas maksas, iekšējie zvani bezmaksas, interneta arī, bet ja gribam zvanus un sms un mobilo operatoru tīkliem, pievienojam GSM gateway, ieliekam tur sim kati vai kartes un maksājam tikai par minmālo mēneša pieslēgumu operatoram, kuram ir visizdevīgākais tarifs uz konkrēto brīdi.
Ieguvumi un iespējas:
- ienākošo telefona zvanu pāradresācija pēc pašu izvēles
- izejošie zvani ar mūsu izvēlēto telefona nummuru
- konferences zvani
- telefona zvanu ierakstīšana
- atgādinājumi ar ienākošo telefona zvana palīdzību
- iespēja pasūtīt centrālei savienot ar kādu no kontaktiem noteiktā laikā
- iespēja sūtīt bezmaksas SMS
- ip telefonijas zvani vietās, kur nav interneta pārklājuma